Serie produktów:
Profesjonalne statywy fotograficzne
Manfrotto – ta nazwa ma swoje stałe miejsce w fotografii i oznacza bardzo solidne statywy fotograficzne o wysokiej jakości wykonania. Od lat 70-tych firma dostarcza statywy trójnożne fotografom profesjonalnym i amatorom.
Statywy Manfrotto są niezastąpione również w zakresie obserwacji przyrody. Mimo wielu replik, oryginalne statywy Manfrotto pozostają niepokonane do dziś. Statywy oferowane są zazwyczaj bez głowicy, by pozostawić całkowitą swobodę decyzji co do jej wyboru.
Manfrotto
Olejowa głowica uchylna wideo MVH500AH, podstawa płaska
$ 208,00
Manfrotto
500BALL Półkula poziomująca 100mm
$ 114,00
Manfrotto
Gorąca stopka
Sugerowana cena detaliczna:
$ 20,90
Nasza cena:
$ 18,90
Manfrotto
Głowica uchylna Pro Fluid Video 509HD z półkulą 100mm i 509PLONG
Sugerowana cena detaliczna:
$ 1.380,00
Nasza cena:
$ 1.240,00
Manfrotto
Głowica uchylna wideo MVH502AH z podstawą płaską
$ 309,00
Manfrotto
Głowica uchylna foto/wideo MH055M8-Q5
Sugerowana cena detaliczna:
$ 530,00
Nasza cena:
$ 475,00
Manfrotto
MDEVE Kolumna centralna do 055PROB
$ 305,00
Manfrotto
244RC Magic Arm z pokrętłem i 323
$ 304,00
Manfrotto
Zacisk statywowy Foto 035C
$ 63,00
Manfrotto
Głowica video 501HLV Rączka prowadząca do 501HDV
$ 55,00
Manfrotto
131 DDB ramię-wysięgnik
$ 260,00
Manfrotto
131DD Wysięgnik 4x 3/8", kolor srebrny
$ 252,00
Manfrotto
338 Urządzenie poziomujące
$ 234,00
Manfrotto
Głowica video MHXPRO-2W
$ 207,00
Manfrotto
454 Sanki makro
$ 199,00
Manfrotto
438 Kompaktowa głowica poziomująca
$ 170,00
Manfrotto
131DB Wysięgnik 2x 3/8" 90° kolor czarny
$ 160,00
Manfrotto
131D Wysięgnik 2x 3/8'' 90°, kolor srebrny
$ 160,00
Manfrotto
325N Adapter głowicy półkulowej 75/100mm
$ 158,00
Manfrotto
Podwójna głowica statywowa kulowa z 323
$ 138,00
Manfrotto
330B Szyna do makrofotografii z lampami błyskowymi
$ 128,00
Manfrotto
500BALLSH Półkula poziomująca 100mm krótka
$ 121,00
Manfrotto
520BALLSH Półkula poziomująca 75mm krótka
$ 120,00
Manfrotto
520BALL Półkula poziomująca 75mm
$ 114,00
Manfrotto
Uchwyt 311 Wspornik pod monitor
$ 92,00
Manfrotto
Uchwyt 183 Płyta pod projektor
$ 91,00
Manfrotto
Głowica video Rączka prowadząca do 519,526
$ 93,00
Manfrotto
Pierścień redukcyjny 100/75mm
$ 68,00
Manfrotto
Torba do statywu MBAG70N 70x16cm
$ 60,00
Manfrotto
Superzacisk 035
$ 46,90
Manfrotto
Głowica kulowa MH492-BH Micro
$ 75,00
Manfrotto
Adapter do lamp błyskowych Nikon
$ 19,90
Manfrotto
Głowice panoramiczne MHXPRO-3W
$ 215,00
Manfrotto
Głowice panoramiczne MH804-3W
$ 133,00
Manfrotto
Szybkie połączenie 577 Szybkozłączka
$ 131,00
Manfrotto
Nóżka statywu MVMXPROBASE Baza Fluidtech do monopodów
$ 128,00
Więcej o Manfrotto
Statywy Manfrotto idealnie nadają się do wykorzystania z lornetkami i lunetami, ale Manfrotto oferuje również statywy do lżejszych teleskopów klasy Traveller.
Pod koniec lat sześćdziesiątych, Lino Manfrotto pracował jako fotoreporter dla Il Gazzettino i Il Giornale di Vicenza w Bassano del Grappa; ponadto był aktywny w branży fotografii przemysłowej i reklamowej. W ówczesnych czasach wyposażenie studia fotograficznego było nieporęczne, ciężkie i w żaden sposób nie ułatwiało pracy profesjonalistom. Choć istniała szeroka gama lamp błyskowych, jednak podstawowe akcesoria, jak stojaki, ramiona i zaciski były całkowicie ignorowane przez przemysł.
Tak więc, Lino Manfrotto z pomocą współpracownika, stworzył pierwsze własne produkty, w tym lekką i stabilną lampę, która w końcu była wystarczająco jasna. Przez kilka lat produkował on jedynie pojedyncze sztuki dla zaprzyjaźnionych fotografów.
Później postanowił zaoferować je na arenie międzynarodowej i otrzymał pierwsze istotne zamówienie od dystrybutora szwajcarskiego. Garaż Lino Manfrotto stał się jego warsztatem, w którym produkował pierwsze ramiona, uchwyty przegubowe i inne statywy. Wkrótce zdał sobie sprawę, że moce produkcyjne są niewystarczające do realizacji wszystkich zamówień.
Od pracy w garażu do światowego sukcesu
W roku 1972 Lino Manfrotto spotkał Gilberto Battocchio, technika, który pracował dla firmy w Bassano, a tym samym swojego technicznie zorientowanego rywala. Nowicjusz przekształcił rozwiązania produktowe z czystych pragnień Lino Manfrotto w trójwymiarową rzeczywistość. Obydwaj stworzyli wspaniały zespół i w ciągu kliku lat wprowadzili firmę na poziom światowy.
(Zdjęcie prezentuje Lino Manfrotto (po prawej) ze swoim partnerem biznesowym Gilberto Battocchio)
W roku 1974 Manfrotto wprowadził swój pierwszy statyw. Innowacyjne, lekkie i wszechstronne statywy i stojaki Manfrotto odniosły ogromny sukces rynkowy. Artykuły takie jak Superboom, Autopole®, i Superclamp® stały się ważnymi elementami każdego studia fotograficznego na całym świecie. A konkurencja? Śledziła i kopiowała, ale nie mogła jednak sprostać innowacyjności, jakości i serwisowi Manfrotto.
Grupa rozrosła się, a w roku 1986 Manfrotto, posiadające w tym czasie sześć zakładów produkcyjnych w Bassano, przeniesione zostało do Feltre, dzielnicy przemysłowej Villapeiera, gdzie w ciągu dwóch lat powsatało pięć kolejnych zakładów produkcyjnych.
Pracownicy prezentujący najwyższy światowy poziom, innowacyjne produkty o wysokiej jakości, silne marki o wysokiej rozpoznawalności na całym świecie i ogromna wielkość sprzedaży w 140 krajach przyciągnęły do Manfrotto zainteresowanie międzynarodowych inwestorów. W roku 1989 cały udział Lino Manfrotto został sprzedany brytyjskiej grupie Vitec plc., międzynarodowej korporacji, która notowana jest na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Lino i Gilberto pozostali w zarządzie.
W roku 2004 założona została niemiecka firma dystrybucyjna Bogen Imaging GmbH. W roku 2010 Bogen Imaging zostało przemianowane na Manfrotto Distributions GmbH.
Nadejście w ostatnich latach ery cyfrowej głęboko zmieniło sektor fotograficzny oraz wideo, i pojawiły się miliony nowych entuzjastów. Niemal każdy miłośnik fotografii zna serie statywów 190 i 055.
Manfrotto przewidziało ten trend i wykorzystuje swoje doświadczenie do tworzenia nowych rozwiązań dla fotografów i filmowców na całym świecie.
(Ostatnia faza rozwoju serii 055: MK055XPRO3-3W)