Ponad 7500 artykułów dostępnych bezpośrednio w magazynie
🎄 Możliwość zwrotu do 31.01.2025
Twój partner w astronomii
Obsługa > Pytania dotyczące zakupu

Pytania dotyczące zakupu

W jaki sposób wyszukiwać artykuły w tym sklepie?

Prosimy skorzystać z nawigacji po lewej stronie. Nawigacja w naszym sklepie oparta jest na idei "filtrów" - wybierz np. kategorię Teleskopy i przefiltruj krok po kroku interesujące Cię produkty według różnych kryteriów, takich jak typ, marka, czy przedział cenowy.

Wskazówka: w polu wyszukiwania możesz bezpośrednio wpisać numer artykułu, jeśli go znasz, a od razu przejdziesz do wybranego produktu.

Jak działa zamówienie i na co powinienem zwrócić uwagę?

Zamówienie

Znalazłeś wybrane produkty i chciałbyś je zamówić. Jeśli masz jakiekolwiek pytania na które chciałbyś wcześniej znać odpowiedzi, nasi doświadczeni pracownicy i eksperci chętnie pomogą: Kontakt.

Istnieje możliwość telefonicznego przyjęcia zamówienia, ale zazwyczaj najprościej jest zamówić bezpośrednio w sklepie. Daje to gwarancję, że wszystkie ważne dane zostały poprawnie przesłane.

Uwaga: prosimy pamiętać o podanie adresu e-mail, jeśli go posiadasz, ponieważ w przeciwnym razie nie będzie możliwości skorzystania z naszej usługi e-mail. Podanie numeru telefonu jest również bardzo pomocne od strony dostawy.

Do momentu wysłania zamówienia możesz poprawić wszystkie dane. Zamówienie prosimy nam wysłać dopiero po sprawdzeniu swoich danych na ostatniej stronie procesu zamówienia.

Potwierdzenie

Automatycznie otrzymasz potwierdzającą wiadomość e-mail z Twoimi danymi osobistymi. Znajdziesz w niej szczegółowe informacje dotyczące realizacji płatności i dostawy.

Kwota rachunku to:
suma artykułów w koszyku
+ koszty wysyłki
= suma końcowa
Nie mamy ukrytych kosztów ani innych opłat serwisowych. Wręcz przeciwnie: w przypadku płatności z góry (przelew bankowy) możesz jeszcze odliczyć 2% od sumy końcowej!

Dostawa

Swoje zamówienie otrzymasz dobrze zapakowane przez naszych niezawodnych partnerów logistycznych.

Dostawa obejmuje wszystkie ważne dokumenty, takie jak na przykład instrukcja obsługi, rachunek/faktura z wykazanym podatkiem VAT, a także wszelkie dokumenty celne, które mogą być wymagane.

Uwaga dotycząca zamówień teleskopów:

Ze względu na dużą wagę niektórych instrumentów, czasami wysyłane są one w dwóch paczkach. Prosimy się nie martwić, jeśli paczki te nie dotrą do Ciebie w tym samym czasie. Staramy się umieścić w tych paczkach wszystkie inne pozycje z Twojego zamówienia, by zredukować koszty wysyłki. Podczas rozpakowywania, prosimy o dokładne sprawdzenie wszystkich opakowań, np. mały filtr lubi się schować w którejś z luk.

Gdzie znajdę mój rachunek?

Rachunek/faktura znajduje się zwykle w paczce lub w czerwonej torebce pocztowej na paczce. W przypadku innego adresu dostawy, rachunek nie zostanie dołączony.

Wszyskie rachunki i noty uznaniowe znajdziesz również na swoim koncie klienta. Możesz je stamtąd wygodnie i łatwo pobrać. Prosimy zalogować się online lub kliknąć link w naszym potwierdzeniu zamówienia. W razie potrzeby z przyjemnością wyślemy Ci kopię e-mailem.

Jak zrealizować kod z bonu zakupowego?

Po umieszczeniu wszystkich artykułów ze swojego zamówienia w koszyku, możesz zrealizować tam kod/numer ze swojego bonu zakupowego. W koszyku znajdziesz odpowiednie pole "mam bon na zakupy".

Jeśli wartość bonu przekracza wartość zamówienia, nie możesz zrealizować go online. W takim przypadku prosimy o wpisanie numeru bonu z małą uwagą w polu komentarza w celu zwrócenia naszej uwagi. Znajdziesz je poniżej swoich danych adresowych. My dodamy bon do Twojego zamówienia, a na różnicę wartości wyślemy Ci nowy kupon. Jeśli zdążyłeś już opłacić zamówienie, otrzymasz oczywiście zwrot odpowiedniej kwoty.

Co oznacza gwarancja najniższej ceny?

Szczególną cechą naszego sklepu jest gwarancja najniższej ceny. Co oznacza ona dla Ciebie? Jeśli widziałeś dany artykuł gdzie indziej w niższej cenie, powiedz nam o tym! Na większość artykułów dajemy gwarancję najniższej ceny.

W ten sposób zapłacisz najniższą cenę i nadal korzystasz z naszego wysokiego poziomu usług. Prosimy pamiętać, że bierzemy pod uwagę jedynie konkurencyjne oferty z Unii Europejskiej.

Na stronach ze szczegółowymi informacjami o produkcie znajdziesz odnośnik "gwarancja najniższej ceny". Wypełnij znajdujący się tam formularz i wyślij go do nas. W ciągu 24 godzin poinformujemy Cię, czy możemy zaakceptować tę cenę.