Serie produktów:
Od momentu powstania, towarzystwo National Geographic Society dąży do celu "zwiększania i rozpowszechniania wiedzy geograficznej". Zasada ta stała się dewizą towarzystwa i określa wszystkie działania National Geographic.
Po ponad 120 latach, duch założycieli jest tak samo aktualny jak wówczas: wynika ze zobowiązania do rozpowszechniania postępu nauki w społeczeństwie, w szczególności odkryć, które służą ochronie naszego środowiska.
National Geographic
Mapa USA, polityczny , duża
$ 51,00
National Geographic
Mapa USA, polityczny (111 x 77 cm)
$ 53,00
National Geographic
Mapa US National Parks (106 x 76 cm)
$ 47,90
National Geographic
Mapa France laminated
$ 41,90
National Geographic
Mapa New Zealand (60 x 77 cm)
$ 218,00
National Geographic
Mapa Szkocja
$ 22,90
National Geographic
Mapa Grecja
$ 22,90
National Geographic
Mapa Irland (76 x 91 cm)
$ 22,90
National Geographic
Mapa Szkocja
$ 41,90
National Geographic
Mapa Regional map British Islands (laminated)
$ 41,90
National Geographic
Mapa Brazylii , wzór antyczny, laminowana
$ 36,90
National Geographic
Mapa Hiszpania i Portugalia
$ 22,90
National Geographic
antyczny polityczny mapa USA
$ 26,90
National Geographic
Mapa Szkocja
$ 22,90
National Geographic
Mapa antyczny Ameryka Północna
$ 22,90
National Geographic
Mapa Irak
$ 53,00
National Geographic
Mapa Irland (76 x 91 cm)
$ 41,90
National Geographic
Mapa Südafrika (77 x 66 cm)
$ 41,90
National Geographic
Mapa Iran
$ 36,90
National Geographic
Mapa Kanada 96 x 81cm
$ 27,90
National Geographic
Mapa Japonia
$ 52,00
National Geographic
Mapa Francja
$ 22,90
National Geographic
Mapa Meksyk
$ 36,90
National Geographic
Mapa Włochy
$ 22,90
National Geographic
Mapa Rosja, polityczny
$ 22,90
National Geographic
Mapa antyczny Wyspy Brytyjskie i Irlandia
$ 22,90
National Geographic
Ozdobna polityczny mapa USA, duża laminowana
$ 84,00
National Geographic
Ozdobna polityczny mapa USA, laminowana
$ 84,00
National Geographic
Mapa USA, polityczny , duża laminowana
$ 84,00
National Geographic
antyczny mapa polityczny USA, laminowana
$ 53,00
National Geographic
Ozdobna polityczny mapa USA, duża
$ 51,00
National Geographic
Ozdobna polityczny mapa USA
$ 51,00
National Geographic
Mapa Kanady , wzór antyczny, laminowana
$ 47,90
National Geographic
Mapa Greece laminated
$ 41,90
National Geographic
Mapa Irak
$ 36,90
National Geographic
Mapa Niemcy
$ 36,90
Więcej o National Geographic
Od momentu powstania, towarzystwo dąży do celu "zwiększania i rozpowszechniania wiedzy geograficznej". Zasada ta stała się dewizą towarzystwa i określała obszary tematyczne czasopisma oraz wszystkie inne działania NATIONAL GEOGRAPHIC.
Po ponad 120 latach, duch założycieli jest tak samo aktualny jak wówczas: wynika ze zobowiązania do rozpowszechniania postępu nauki w społeczeństwie, w szczególności odkryć, które służą ochronie naszego środowiska.
Od samego początku, działalność National Geographic Society opiera się na dwóch głównych filarach: czasopisma jako środka komunikacji, które stymuluje badania i publikuje wyniki, oraz promocji projektów badawczych - do dziś ponad 9000.
Powstanie: wieczorem, 13 stycznia 1888 roku, 33 jegomościów zebrało się w waszyngtońskim Cosmos Club. Najważniejszy punkt porządku obrad: "jak mnożyć i rozpowszechniać wiedzę geograficzną". Dwa tygodnie później powstało National Geographic Society. Żaden z założycieli nie domyślał się, że pewnego dnia stanie się ono największą organizacją świata zaangażowaną w naukę i edukację.
Mężczyźni w Cosmos Club byli geografami, geologami, odkrywcami, nauczycielami, prawnikami, meteorologami, kartografami, urzędnikami, finansistami - wszyscy wykształceni, światowi i naznaczeni duchem optymizmu swoich czasów. Żądni nowości, szerzenia wiedzy, patrzący w przyszłość. Entuzjastyczni zwolennicy wszystkich, którzy dotarli do ostatnich granic. Wśród nich byli odkrywcy Wielkiego Kanionu i zdobywcy Gór Skalistych. Pionierzy, którzy nieśli flagę Ameryki na północ dalej, niż ktokolwiek inny wcześniej. Naukowcy, którzy przemierzyli najodleglejsze góry i najbardziej niedostępne wybrzeża, opisali nieznaną florę i faunę oraz życie obcych ludów.
Na pierwszego przewodniczącego towarzystwa wybrany został Gardiner Green Hubbard. Nie był odkrywcą, ale prawnikiem i finansistą, który sponsorował eksperymenty naukowe swojego zięcia, Aleksandra Grahama Bella (który później wynajdzie telefon i zostanie drugim przewodniczącym National Geographic Society). W swoim przemówieniu inauguracyjnym, Hubbard podkreślił, że członkostwo nie ogranicza się do naukowców, ale że Towarzystwo jest otwarte dla wszystkich. To, co wówczas postulował, również dziś jest celem NATIONAL GEOGRAPHIC: wspieranie obiecujących projektów badawczych "i rozpowszechniać zdobytą w ten sposób wiedzę wśród ludzi, abyśmy wszyscy mogli dowiedzieć się więcej o świecie, w którym żyjemy".